Kurz v Srbicích!

06.06.2011 10:45

Moje nadšení snad nemá hranice.To co jsem viděla,slyšela a zkusila opravdu nemělo chybu.A jak nám pak ježdění s Vendou šlo se snad ani nedá popsat.Honza Bláha je veliký sympaťák a jeho přístup ke koním je jedinečný,dokáže poradit s každým koněm a má opravdu obrovské zkušenosti. Musím vám tu napsat,jak si s Vénou poradil a nádherně si zajezdil.Venda chodil tak nádherně,že se to ani nedá popsat,(Honza to komentoval slovy,tenhle koník mě začíná bavit,nechce se mi dolů,ještě si pojezdím a pojezdil....)vypadal jako báječný drezurní kůň s náznaky do španělské školy a protivný nebyl ani malinko,naopak si říkal o další práci a to opakovaně (což je div)a chodil stále lépe a lépe. Nakonec jsme řešili Vendovi útěky a co myslíte,že se stalo?? NIC! Honza ho rozjel co to šlo,rozčílil ho bičíky a nechal ho prchat,pak do něj zasedl laterárně uvolnil do obou stran a přidal holeň a Venda? Po dvou cvalových útěkových skocích ten třetí už cválal shromážděně vyvážen jak v drezurním obdelníku.Nestačila jsem si hlídat pusu jak jsem jí měla dokořád. Dokonce jsme obdrželi i pochvaly a to velké např,že koník excelentně nacválává a cválá pokud má na zádech Honzu,ohýbá se výborně a dokonce udělá pár kroků jako Conte(Honzův výborný kůň) než se zase rozpadne a musí se znovu sestavit,má pěknou kostru a dobře cvičí,je hodný a klidný - opravdu tam byl Venus,nenatírala jsem žlutě jiného koně!! :o) Při práci ze země byl hodný a cvičení chápal,prostě paráda.Ze Zorkou jsme si slíbili,že zase pojedem,opravdu to stojí za to. Kdybych tady měla napsat,co všechno jsme viděli,když Honza cvičil svoje koně a to byly veliké parádičky,už od toho jak si Honza svoje koně vodí z výběhu a také jsme pozorovali naše spolukurzovníky jak cvičili svoje koně,ale to se sem opravdu nevejde.........Kačka Zemanová